Увійти у B2B портал
Зв'яжіться з нами:
+38(044) 520-53-33
Назад

Усунення помилки "потік зашифрований" при увімкненому сервісі Hik-Connect

16 Cічня, 2018

При спробі перегляду в реальному часі пристрою Hikvision, який підтримує доступ до платформи Hik-Connect, з'являється повідомлення про помилку потоку зашифрований.

[Причина]

Увімкнено функцію шифрування потоку.

[Рішення]

Ви повинні ввести пароль наступним шляхом у iVMS-4200 і перезапустити режим перегляду в реальному часі:

Керування пристроями -> Група -> Виберіть пристрій -> Змінити -> Введіть ключ

На веб-інтерфейсі пристрою:

Налаштування -> Локальні -> Ключ шифрування -> Введіть ключ

Ключ шифрування – це код підтвердження пристрою, який можна знайти на пристрої. Якщо пристрій не має коду підтвердження, пароль за замовчуванням - ABCDEF.

Ви можете змінити пароль або вимкнути функцію шифрування потоку через веб-клієнт Ezviz або мобільний додаток Hik-Connect.

Як вимкнути функцію шифрування потоку через обліковий запис Ezviz:

1) відвідайте сайт www.ezvizlife.com та увійдіть до свого облікового запису

2) Перейдіть наступним шляхом: Управління системою-> Управління пристроями-> Мій пристрій. Перейдіть до налаштування пристрою та вимкніть шифрування потоку.

3) Код для відключення функції буде надіслано на ваш телефон або електронною поштою.

4) Введіть отриманий код, щоб вимкнути шифрування потоку.

Як вимкнути функцію шифрування потоку через програму Hik-Connect або Ezviz:

1) Запустіть програму Hik-Connect і увійдіть до свого облікового запису.

2) Ваш пристрій-> клацніть на пристрої-> Конфігурація-> вимкнути шифрування потоку.

3) Код для відключення функції буде надіслано на ваш телефон або електронною поштою.

4) Введіть отриманий код, щоб вимкнути шифрування потоку.

Вам може сподобатись
2 Червня, 2023
Кероване рішення Hikvision Time & Attendance Managed Solution для легкого керування відвідуваністю за допомогою основних функцій контролю доступу.
Читати
9 Лютого, 2023
Клієнт-серверне ПЗ для ваших систем.
Читати